Abvac – Bygningssanering

Abvac
Abvac-mobil

Teamet hos ABVAC har skabt et godt fundament for sin virksomhed, men følte der manglede noget i deres digitale strategi. De var interesserede i Google Ads og ville gerne skabe flere leads til virksomheden. Der er høje krav til de leads, som er relevante for Abvac. specielt lokationen har stor betydning, da de kun kører til opgaver i Københavnsområdet. Google Ads er blevet en fast del af Abvac's leadgenerering og sikrer, at der altid er ordrer i bogen.

ABVAC Bygningssanering har siden 1988 forbedret københavnernes levestandarder. Ved store nedrivninger af bygninger fjerner de tungmetaller som asbest og bly samt PCB og klorerede paraffiner. Derudover rykker de ud, når der er problemer med skimmelsvamp

abvac i københavn

Flere leads til virksomheden

Vi udrettede hurtigt en strategi for Ads-kontoen sammen med ABVAC. Formål, målgruppe og selve kampagnerne blev udarbejdet kort efter samarbejdets begyndelse, så vi hurtigst muligt kunne begynde at tracke og dokumentere.

ABVAC havde aldrig haft tracking kørende, så vi havde intet statistik på dem. I løbet af kort tid fik vi udarbejdet en skarp slagplan, der tog udgangspunkt i et unikt setup. Herfra kunne vi kontinuerligt tilpasse priserne i Ads.

Konkrete resultater

Så snart ABVAC fik tracking på deres platforme, kunne vi begynde at indsamle nyttig information til fremtidige leads. Vi kunne præsentere konkret viden om deres online markedsføring, og hvilken retning de nu kunne gå. Ud fra vores opsætning har de fået en konkret leadpris. De oplever fortsat vækst og langt flere henvendelser.