To screenshots af Bropharmas hjemmeside og webshop
bropharma-mobil

Som en ny pharmavirksomhed ønskede Bropharma en klar, digital strategi, der kunne opbygge troværdighed og autoritet på et område med meget misinformation og skepsis. Det krævede et nyt online udtryk med en intuitiv hjemmeside og brugervenlig webshop, der henvendte sig til det rette kundesegment. Vi samarbejdede tæt med kunden om den danske markedsføring med en nem brugerrejse ved hver produktlancering.

Bropharma er en dansk pharmavirksomhed, der forhandler innovative produkter fra førende mærker i naturlig sundhed. De sætter fokus på en aktiv hverdag uden skadelige stoffer og introducerer danskerne for alternative måder at bekæmpe bakterier og vira.

Bropharma - Zoono
Bropharma-viiral-case

Det fremadrettede samarbejde

» Bropharma forventer at tilføje flere brands til deres portfolio, som strategisk inkorporeres i deres nuværende markedsføringsplan. Hvert brand får sin egen hjemmeside med en unik identitet «

Webshop til det danske marked

Vi gav Bropharma en ny hjemmeside med tilhørende webshop. Det var vigtigt at kunderne følte sig trygge ved at købe på siden, så shoppen skulle være troværdig. Bropharma ønskede at blive en pålidelig leverandør af mærker som Viiral og Zoono. Succesen i vores samarbejde lå i den hurtige eksekvering af webshoppen, så selve markedsføringen kunne sparkes i gang.

Google Ads var førsteprioritet

Efter lanceringen af webshoppen var annoncering første skridt i vores markedsføringsstrategi. De skulle have en stor eksponering fra lige fra starten. Google Ads var en førsteprioritet, og der gik ikke lang tid før vi havde analyseret relevante keywords. Vores opsætning af Ads fokuserede hovedsageligt på at skabe opmærksomhed på de nye produkter.

Google Ads blev hurtigt suppleret med SEO. Det er en naturlig beslutning at fokusere på SEO for netop at supplere Google Ads. Denne kombination af markedsføring sikrer at Bropharma har fået mange nye besøgende på deres hjemmeside. SEO-elementet har primært fokuseret på at udarbejde godt indhold på webshoppen. En sund vidensdeling i kombination med SEO har skabt større brand awareness for de brands som Bropharma distribuere. 

En kvinde holder et produkt fra Zoono
Bropharma med Zoono produkter