Hvorfor er din klikrate vigtig?

Tilbage til videncenter Hvorfor måler man sidens klikrate? Klikrate (Click Through Rate) er en procentvis måling af antallet af klik i forhold til antallet af visninger på din hjemmeside. Den bruges til at forstå dine kunders adfærd og måle din præstation på søgemaskinerne. En lav klikrate kan indikere, at der er områder, der skal optimeres. […]

CTR | 5 gode råd til at forbedre din klikrate

Tilbage til videncenter Hvorfor er klikrate vigtig for online markedsføring? CTR (Click Through Rate) på dansk kendt som klikrate, er forholdet mellem antallet af klik og antallet af visninger – målt i procent. Det er en afgørende faktor i online markedsføring, idet den giver måling af annoncers og landingssiders præstation samt indholdets relevans. Det hjælper […]

Vigtigheden af Google My Business

Vigtigheden af Google My Business Tilbage til videncenter Hvorfor er Google My Business vigtig for din virksomhed? I dag benyttes Google globalt som den førende søgemaskine med en dominerende markedsandel. Dette gør Google til et vigtigt værktøj, og det er derfor essentielt, at dine kunder nemt kan finde din virksomhed, når de søger efter dig […]

Det kan du bruge Google Search Console til

Tilbage til videncenter Hvordan fungerer Google Search Console? Google Search Console er et gratis værktøj fra Google, som giver indsigt i en hjemmesides synlighed på Google. Værktøjet er vigtigt, når man skal søgemaskineoptimere og optimere ens hjemmesides loadhastighed.Det er fx muligt at se, hvilke søgeord som blev brugt til at finde frem til din hjemmesiden.  […]

Sådan bruger du redirects til at forbedre din SEO

Tilbage til videncenter Optimer din SEO-effektivitet ved at implementere redirects Når du arbejder med SEO i din virksomhed, er det afgørende at have viden om anvendelsen af redirects. Uden brug af redirects, kan din indsats inden for SEO, potentielt miste sin værdi. Det er derfor vigtigt at være opmærksom på, at implementere redirects korrekt, som […]

Derfor måles din hjemmesides LCP

Google Search Console

Tilbage til videncenter Hvorfor er LCP vigtig? LCP også kendt som “Largest Contentful Paint” referer til tiden det tager for det største synlige billede eller tekstblok at blive gengivet for brugeren ved indlæsning af siden. Det er altså kort fortalt en måling af, hvor lang tid din side bruger på at blive klar til, at en […]

Opret ny bruger i Google Analytics

Tilbage til videncenter Sådan tilføjer du en bruger til din Google Analytics konto Google Analytics er et værktøj, vi bruger til at spore og analysere hjemmesiders præstation og brugeradfærd. For at dele adgangen til dine data og indsigter med os, er det vigtigt at vide, hvordan du tilføjer brugere til din Google Analytics konto. Inden […]

Søgeordsannoncer

Tilbage til videncenter Med søgeordsannoncering kan du nå ud til de kunder, som søger efter dit produkt Google er i dag den mest brugte søgemaskine i verden, og er blevet en stor del af manges hverdag. Rigtig mange forbrugere anvender Google, når de skal søge efter et produkt eller en service. Her er det vigtigt […]

Google PageSpeed Insight

Tilbage til videncenter Google PageSpeed Insight analyserer din hjemmesides ydeevne Google PageSpeed Insight giver os en omfattende analyse af din hjemmesides ydeevne, så vi sikrer, at det lever op til Googles standarder. Måden værktøjet fungerer på, er at man indtaster hjemmesidens URL og herefter scanner Google hjemmesiden for at vurdere dens performance.   Vi anvender […]

Google Analytics

Tilbage til videncenter Google Analytics hjælper dig med at måle og analysere dine kunders adfærd Det er en god idé at overveje at bruge Google Analytics i din virksomhed, da det er et yderst effektivt værktøj, der både kan spore og analysere forbrugernes adfærd på din hjemmeside. Google Analytics kan give dig informationer om dine […]