På opstartsmødet, lærer vi dig og din virksomhed at kende. På mødet vil vi gennemgå vores plan for at udvælge de bedste dataværktøjer til at indsamle og analysere data, samt hvordan vi vil bruge disse data til at optimere dit website og dine Google marketingindsatser. Vi vil definere formålet med dataindsamlingen, og fastsætte klare målsætninger for, hvordan vi vil anvende den indsamlede data.
Efter en grundig analyse af dine behov og mål, udvælger vi de værktøjer og løsninger, der bedst understøtter de målsætninger, vi sammen har fastsat for dataindsamlingen. Vi vil vurdere din nuværende situation og behov, for at udvælge de dataværktøjer, der passer bedst til din virksomheds specifikke situation og budget.
Efter udvælgelsesprocessen af de relevante dataværktøjer, vil vi nu påbegynde indsamlingen af data om din online tilstedeværelse. Ved hjælp af disse værktøjer vil vi indsamle detaljerede oplysninger om dine kunder, trafikken på dit website og effektiviteten af dine Google-marketingindsatser. Vi vil desuden strukturere den og oprette et visuelt dashboard, som giver dig nem og ubesværet adgang til den indsamlede data.
Efter indsamlingen af data vil vi analysere de indsamlede oplysninger for at identificere muligheder for optimering. Vi vil grundigt undersøge faktorer såsom kundeadfærd, trafikkilder og andre relevante statistikker for at opdage styrker og svagheder i din online tilstedeværelse.
På baggrund af vores analyse og de målsætninger, vi har fastsat i fællesskab, vil vi udarbejde konkrete anbefalinger til fokuspunkter og indsatsområder. Vi vil identificere områder, hvor du kan forbedre din online strategi, og give dig klare og præcise anbefalinger til, hvordan du kan optimere din tilstedeværelse på nettet. Vores analyse vil give dig et dybtgående indblik i, hvordan dine kunder interagerer med dit website og dine marketingindsatser. Med vores konkrete anbefalinger vil du kunne træffe informerede beslutninger og tage dine online aktiviteter til det næste niveau.
Du kan lade os om at optimere dit website og dine Google marketingindsatser, eller du kan nøjes med vores rådgivning, og herefter selv eksekvere de databaserede tiltag. Vi arbejder løbende med at forbedre og justere vores indsats, for at opnå de bedste resultater, og nå vores fælles målsætninger. Derudover vil du løbende modtage rapportering fra os, som giver dig mulighed for at følge med i udviklingen og give feedback. Vi er altid åbne for at justere strategien, hvis det er nødvendigt, for at sikre de bedste resultater.
Vi er dit certificerede Google Bureau
Google Search Console
Google My Business
Google PageSpeed Insight
Google Tag Manager
Søgeordsanalyse
Datahåndtering
Har du behov for assistance med at indsamle og organisere digitale data? Vi kan hjælpe vores kunder med en bred vifte af tjenester inden for datahåndtering. Lad os hjælpe dig med at integrere forskellige datasystemer, så du kan få en mere sammenhængende og komplet oversigt over jeres data.