Google Ads

Hos IT Stack giver vi jer en hjælpende hånd, når Google Ads er jeres næste skridt i den digitale markedsføring. Få kontakt til dine fremtidige kunder og skab værdi for pengene på giganten Google.

Vi hjælper alle vores kunder - klik for klik

Hvilken branche arbejder du i? 

IT Stack skaber klik for pengene

Google Ads - din vej til kunderne

Lad dine potentielle kunder finde dig

Google Ads er et annoncerings-værktøj, som kan have stor gavn for både små og mellemstore virksomheder. Google giver dig muligheden for at skabe en meget specifik forbindelse mellem dig og dine kunder – til gengæld forlanger Google en helt speciel opstilling af annoncerne, hvilket kan være svært at gennemskue som nybegynder.

Annoncer på Google sætter dig i direkte forbindelse med potentielle kunder, som har søgt på lige netop dine relevante produkter. Succesraten kan derfor være rigtig stort, hvis man ved hvad man laver. Med et digitalt bureau i ryggen, får du specialister, som kan spare dig for en masse tid og penge.

Google Ads skal give overskud

Google Ads skal give overskud – og ikke kun i pengepungen, men også i tid og energi. Mange virksomheder navigerer i Google Ads på egen hånd, ofte med et halvt fokus. Resultatet bliver aldrig rigtig godt, da Google ser meget mere end man tror. Kan Google se fejl, mangler eller uoverensstemmelser, kommer der intet succesfuldt ud af annonceringen.

Overskuddet fra Google Ads bliver først en realitet, når virksomheden får lagt en fuldstændig klar annoncerings-strategi. Her kommer specialister ofte på banen, og som dine digitale konsulenter, har vi mange års erfaring med Google. Selve opsætningen af annonceringen er ikke svær, men vi kan hjælpe jer med at spare penge i det lange løb.

Se vores cases her

christian juhler
Få en snak om Google Ads med Christian

Tlf: 78 70 31 43

Vil du skabe omsætning med Google?

IT Stack specialiserer sig i Google Ads og de muligheder som medfølger. Hos os er I i gode hænder, når annonceringen skal planlægges og udføres.

Vi giver jer de rigtige resultater

Google Ads når det er bedst

Google Ads kan være et lumsk redskab for mange, da det i princippet ikke er svært at bruge. Derfor er der rigtig mange virksomheder, som springer ud i Google Ads-projektet på egen hånd, da systemet både er let at opsætte og eksekvere.

Mange ender desværre med at brænde fingrene på længere sigt, da resultaterne ikke stemmer overens med forventningerne – for hvorfor gik det så fint med opsætningen, for så at give bagslag med resultaterne?

Der kan ofte nå at svinde store mængder af budgettet i Google Ads, hvis selve strategien for annoncerne er ikkeeksisterende. En klar og skarp strategi for annoncering på Google er både tidskrævende og omfattende – derfor er det en rigtig god idé at få tilkoblet konsulenter, der kan hjælpe virksomheden videre.

Hvad kan Google gøre for jer

Google Ads omfatter en rigtig stor verden af muligheder inden for digital markedsføring. Som et konsulentbureau, kan vi tage stilling til virksomhedens behov og bedømme hvilke tiltag, der rammer jeres kundesegment bedst.

En af mulighederne, som flere af vores kunder benytter sig af, er Google Shopping. Denne tjeneste giver virksomhederne mulighed for at annoncere et helt specifikt produkt, der dukker op iblandt flere, når kunden søger på det – hermed kommer man i direkte konkurrence og kan prismatche de relevante produkter.

Den svære del ved Google Ads

Som sagt kan Google Ads virke som en nem og hurtig måde, hvorpå virksomheder kan skabe omsætning hos potentielle kunder. Selve opsætningen er også ligetil, det er derimod resultaterne, som ofte fortæller en anden historie. Mange virksomheder giver fortvivlet op, når deres annoncer trækker et stort budget, uden mærkbare resultater.

Som alle andre annoncerings-værktøjer, skal Google Ads give overskud til forretningen. Google giver jer et redskab til at skabe synlighed for jeres forretning, men det skal selvfølgelig bruges korrekt. Den svære del ved Google Ads, er en forståelse for helheden af projektet – hvad er målet for annonceringen og hvad er det for en forretning I driver. Strategien for annonceringen og resultaterne deraf, som bl.a. ROAS, er den vigtigste detalje i projektet. Det er ofte her, at flere og flere virksomheder bruger et konsulentfirma.

Vi kender Google

Netop fordi mange virksomheder selv prøver kræfter med Google Ads, bliver der taget mange ærgerlige beslutninger i forhold til budget og annoncer. Vi oplever ofte, at virksomheder, der kommer til os, med en allerede aktiv Google Ads-konto, skal justeres fra bunden alligevel.

Når først vi får skabt et overblik, ser vi ofte at der kan fjernes store dele af “ad spend” – altså det beløb man bruger på annonceringen. Dvs. at det overordnet budget kan justeres og formindskes, ved at lave en præcis og skarp analyse. Det er her et konsulentfirma kan spare jer mange penge på lang sigt, da vi forstår at sætte budgettet og annoncerne, således de skaber de rigtige resultater. 

Remarketing

En af de helt fantastiske muligheder ved et annoncerings-redskab som Google Ads, er muligheden for at lave remarketing. Som ordet beskriver, er remarketing en strategi, hvor du foretager en specifik markedsføring endnu engang - dvs. at du via annoncering rammer de brugere, som allerede har besøgt din hjemmeside, dog uden handling - som f.eks. at foretage et køb.

Her går man ud fra, at brugerne befinder sig på hjemmesiden af en årsag – mest på grund af en interesse for produkterne. Når de forlader siden, uden at foretage køb, kan du derfor gå ud fra, at de vil være interesseret i produkterne i fremtiden igen. Remarketing i Google Ads skaber annoncer, der påminder brugerne om hjemmesiden, i håb om at de handler på det denne gang. Remarketing kan også bruges hos allerede eksisterende kunder, der kunne være interesseret i yderligere produkter, der komplimenterer hvad de allerede har købt.

Når Google giver resultater

Vi har hjulpet mange virksomheder med at finde fodfæste i søgemaskinernes verden og udarbejdet stærke strategier til deres annoncering på Google. Tag et kig her.

christian juhler
Få en snak om Google Ads med Christian

Tlf: 78 70 31 43

Skal vi hjælpe jer igang med Google Ads?

Står jeres virksomhed og overvejer annoncering på Google? Tag en uformel snak med os. Hos IT Stack møder vi kunderne i øjenhøjde med en professionel og personlig attitude.

Google Ads i en digital sammenhæng

It's all connected

Når man som virksomhed skal investere i en digital markedsføring, er det altid en god idé at se de online muligheder i forlængelse af hinanden. Der er mange forskellige tiltag, som kan rykke virksomheden tættere på potentielle, eller allerede eksisterende, kunder. Udover Google Ads kan digitale strategier som SEO og Facebook-annoncering være to vigtige initiativer, når man skal stå stærkt i den online konkurrence.

SEO

SEO står for search engine optimitazion, hvilket, kort sagt, betyder en optimering af hjemmesiden, eller dele af den, så den stemmer overens med søgemaskinernes krav om høj placering på specifikke søgeord. SEO kan være en svær størrelse, da der ikke er en endegyldig facitliste, der citerer hvordan virksomheder placerer sig bedst.

SEO handler om skarpe analyser og en stor forståelse for markedet, hvilket er derfor flere og flere virksomheder, tyer til konsulentvirksomheder, der kan hjælpe deres vækst i en søgemaskineoptimering. SEO og Google Ads komplimenterer hinanden, da de begge opererer med synlighed i søgemaskinerne.

Facebook-annoncering

Google Ads og SEO giver din virksomhed et skarpt udgangspunkt, når potentielle kunder skal finde dine produkter på nettet og begge tiltag handler om blive så synlig som muligt. Men det er vigtigt at vide, at der findes andre muligheder for at dirigere kunder til din hjemmeside. En af de største annonceringsmuligheder, udover Google Ads, er Facebook-annoncering.

Facebook giver et redskab, som rigtig mange virksomheder vælger at bruge – deres annonceringsværktøj gør det muligt at forbinde virksomheden til deres mest eftertragtede kunder, hvor man kan filtrere i både alder, køn og placering, samt mange andre interessante faktorer.

Her bliver virksomheden ikke kun synlig i søgemaskinerne, når kunderne efterspørger specifikke produkter, men også på verdens største sociale medie, hvor din virksomhed kan finde frem til de helt rigtige kunder.

Læs vores cases her

We Solve Real Problems

Lad os hjælpe jer online

Facebook Ads

Facebook annoncering kan være et stærkt tiltag at implementere ved siden af SEO. Her øger I synligheden online og ikke blot i søgemaskinerne. På Facebook danner folk sig et andet indtryk af virksomhederne, hvilket gør platformen til en stor fordel i en virksomheds online markedsføring.

Zendesk opsætning

Vi hjælper gerne med opsætning af Zendesk og kan rådgive og vejlede jer i forhold til deres udbud og systemer. Om I mangler et kommunikationssystem til salg eller service, kan vi klare en opsætning til det hele. Vi er Zendesk partner og introducerer jer ordentligt til systemet.

SEO

SEO giver dig og din virksomhed en mulighed for at konkurrere om synligheden i de forskellige søgemaskiner. Via en opdatering af hjemmesiden på både de tekniske aspekter, samt med tekstforfatning, giver SEO jer en langsigtet fremgang, når kunderne søger på jeres relevante produkter.

pc på bord med tekst på skærmen

Få en uforpligtende snak

Tag en snak med Christian eller Nikolaj, og bliv klogere på hvilke aktiviteter du bør prioritere.