Krøyer’s Brudekjoler

Krøyers brudekjoler
Krøyers-brudekjoler-mobil

Brudekjoler er et konkurrencepræget markedet på Google, derfor tog Krøyer’s Brudekjoler kontakt til os med ønsket om en ny hjemmeside, der kunne præsentere butikken online og blive en del af konkurrencen i søgemaskinerne. Der var ikke behov for en webshop, da brudekjolerne alligevel blev tilpasset i butikken, men derimod behov for en hjemmeside, der kunne forstærke deres online identitet og fungere som en lookbook.

Krøyer’s Brudekjoler er en dansk forhandler af eksklusive brudekjoler. Indehaveren Etena har skabt et fortryllende bryllupsunivers, hvor hun byder fremtidige brude velkommen i sine showrooms. Med hovedsæde i Brønshøj kan kunderne bestille tid i butikken, hvor de kan prøve flotte, feminine brudekjoler. Krøyer’s har siden udvidet med en afdeling i Fåborg på Fyn.

Webdesign: Feminine former og personligt udtryk

Vi gav Krøyer’s Brudekjoler en hjemmeside i WordPress. Butikken er indbegrebet af feminine, smukke designs, og hjemmesiden skulle repræsentere identiteten bag brandet. Målet med hjemmesiden var, at få de besøgende til at bestille tid i showroomet.

Webdesignet skulle være inspirerende med et professionelt udtryk. Vi har udviklet hjemmesiden med et stort galleri, der præsenterede alle brands, og så kunderne kunne se brudekjolerne på forhånd. Det har skabt troværdighed til butikken, så kunderne føler sig trygge ved at bestille tid.

Synlig i søgemaskinerne

Krøyer’s Brudekjoler ville gerne klare sig bedre i konkurrencen på Google, da de druknede i et stort marked. Det var vigtigt for både os og Krøyer’s at lave en skarp keywordanalyse, så de kunne slå sig på mere specifikke forespørgsler end blot det brede keyword, brudekjoler.

Hjemmesiden blev udviklet i overensstemmelse med Googles krav til søgemaskineoptimering, så effektivt SEO-arbejde nemt kunne fortsætte efter hjemmesiden blev færdig. Vi udarbejdede en keywordanalyse med en underbyggende konkurrence- og trendanalyse. Med teknisk optimering og on-page tekstforfatning begyndte Krøyer’s brudekjoler at kravle op ad Google. Løbende optimering har sikret en plads på første side ved mange relevante keywords.